Klantenservice


Navigeer eenvoudig door de pagina 'Klantenservice' met het onderstaande menu:

Bestelling en levering


1. Hoe kunt u eenvoudig een bestelling plaatsen?

U selecteert het artikel dat u wilt kopen en klikt op 'bestel' of 'in winkelwagen'. Wilt u verder rondkijken? Dat kan. Het artikel blijft in het winkelwagen. Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan de knop "Afrekenen".

2. Hoe kunt u uw bestelling(en) controleren?

U kunt vervolgens uw naam en bezorggegevens invullen. Als u wenst kunt u hier ook een afwijkend bezorg adres opgeven of aangeven dat u de bestelling komt afhalen in de winkel. Controleer uw bestelling en adresgegevens.

3. Betalen en afronden

Kies daarna hoe u wilt betalen. U kunt betalen met iDEAL, vooraf overmaken of, indien aangeboden, achteraf. Klik nadat u akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden op "Bestellen met betaalverplichting" en uw bestelling is geplaatst.

Als u niet per factuur vooraf of achteraf betaalt, betaalt u meteen in de veilige omgeving van uw bank.

Verzendkosten

Voor alle bestellingen tot € 55 betaalt u € 13 verzendkosten. Vanaf 12 flessen / € 55 zijn de bezorgkosten gratis.

Verzendkosten buitenland

De verzendkosten naar het buitenland verschillen per land. Neem contact met ons op over deze kosten.

Levertijden

Wijnkoperij Luuc van Boort probeert uw bestelling binnen 3 werkdagen bij u te bezorgen. Dit is wel afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 3-10 werkdagen geleverd.

Bestelling zelf afhalen

Het is mogelijk uw bestelling zelf af te halen in de winkel. Zodra uw bestelling voor u klaarstaat nemen wij telefonisch of via de mail contact met u op.

Betalen


Betaalmethoden

Om u goed van dienst te zijn bieden we u meerdere mogelijkheden aan voor het afrekenen van uw bestelling. Hieronder een overzicht en beschrijving van de betaalmethode die Wijnkoperij Luuc van Boort hanteert. Kiest u een methode die u prettig vindt en bij u past. U kunt kiezen uit:

U wilt vooruitbetalen  

We verzoeken u dan om het totaalbedrag over te maken naar IBAN nr. NL82INGB0681460598/ BIC/SWIFT: INGBNL2A, t.n.v.: Wijnkoperij Luuc van Boort

Let op: vergeet u svp niet om u ordernummer te vermelden bij de betaling. Op deze manier kunnen we uw order eenvoudig koppelen aan de ontvangst van uw betaling. 

Betalen met iDEAL?

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL: www.ideal.nl.

Annuleren & Retourneren


Hoe kunt u een bestelling annuleren of retourneren?

Annuleren

U kunt een geplaatste bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos annuleren.

Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Wijnkoperij Luuc van Boort reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Retourneren / afkoelperiode

Als consument heeft u een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn o.a. gepersonaliseerde producten/maatwerk. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. 

Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. Wijnkoperij Luuc van Boort zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Wij adviseren om bij retournering te kiezen voor de pakketpost van PostNL. Voor verzending van een pakket tot 10 kg (met Track & Trace) betaalt u € 13 euro 

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Wijnkoperij Luuc van Boort kenbaar te worden gemaakt. Stuur ons een e-mail. Vermeld u hierbij a.u.b. in ieder geval uw volledige naam en bestelnummer en de artikelen die u wenst te annuleren, ruilen of retourneren. Ter verbetering van onze klantenservice zouden wij  het op prijs stellen wanneer u ons de reden hiervan laat weten. U bent hier uiteraard conform de wet Koop op afstand niet toe verplicht.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.

Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Wijnkoperij Luuc van Boort heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen na retourmelding aan u terugbetaald.

Retouradres:

Wijnkoperij Luuc van Boort
Waterstraat 46
5301 AK Zaltbommel

Met onderstaand modelformulier kunt u de overeenkomst herroepen:
Download het modelformulier voor herroeping

Klachtenafhandeling


U heeft een klacht?

U tevreden maken is wat we het liefst doen. Toch kan het zijn dat we iets over het hoofd hebben gezien en u helaas ontevreden bent over onze producten of dienstverlening.

Wat kunt u nu doen?

We lossen uw klacht nog steeds graag zelf op. Bel of kom langs in de winkel. Per mail melden kan natuurlijk ook. Vermeld uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht.

U kunt in het algemeen binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Niet tevreden met het antwoord?

Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Contactgegevens

Wijnkoperij Luuc van Boort
Waterstraat 46
5301 AK Zaltbommel

KvK-nummer: 11050444
BTW-identificatie nummer Nederland: NL809780975B01
(IBAN) rekeningnummer: IBAN NL82INGB0681460598 ING Nijmegen
BIC: INGBNL2A

Disclaimer


Wijnkoperij Luuc van Boort behoudt zich het recht voor te allen tijde de inhoud van deze website, teksten, afbeeldingen en andere materialen te wijzigen dan wel te verwijderen. Wijnkoperij Luuc van Boort is niet verplicht u hier over te informeren.

De informatie op de website heeft enkel tot het doen van een vrijblijvend aanbod. De op de website aangeboden materialen, afbeeldingen of teksten worden aangeboden zonder enige vorm van garantie of aanspraak op juistheid. In het bijzonder zijn alle prijzen op de website onder voorbehoud van type- en programmeerfouten. Wijnkoperij Luuc van Boort is niet aansprakelijk voor de gevolgen van dergelijke fouten. Geen overeenkomst komt tot stand op basis van dergelijke fouten.

Alle eigendomsrechten met betrekking tot de werken die op deze website worden gepubliceerd, waaronder maar niet uitsluitend afbeeldingen, teksten en logo’s berusten bij Wijnkoperij Luuc van Boort of dienst licentiegevers. Het is niet toegestaan de op deze website gepubliceerde werken over te dragen, te verveelvoudigen, te bewerken of te verspreiden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de rechthebbende.

Account


Hoe maak ik een account aan?

Een account aanmaken is heel eenvoudig: Deze wordt automatisch aangemaakt bij uw eerste bestelling. Hier ontvangt u inloggevens van via de mail. U kunt er ook voor kiezen om zelf een account aan te maken. Dat kunt u doen door de volgende stappen:

1. Klik bovenaan op ’Inschrijven’.
2. Vul uw gegevens in.
3. Klik op ‘Inschrijven’ en uw account is aangemaakt.

Een bevestiging zal naar het door u ingevuld e-mail adres worden verzonden. U kunt meteen met uw account winkelen bij www.vanboort.nl.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Uw naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres en betalingsgegevens kunt u zelf aanpassen in uw account:

1. Klik bovenaan op ’Inloggen’.
2. Log in met uw e-mailadres en wachtwoord.
3. Links op de pagina vindt u het kopje ‘Uw account’. Klik daar op ‘Naar uw profielpagina’.
4. Hier kunt u nu uw persoonlijke gegevens wijzigen.

Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten.

Indien u het e-mailadres van uw account bent vergeten of niet meer hebt dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Waar kan ik inloggen?

U kunt rechts bovenin bij de winkelwagen inloggen.

Waar kan ik mijn wachtwoord veranderen?

1. Klik bovenaan op ’Inloggen’.
2. Log in met uw e-mailadres en wachtwoord.
3. Links op de pagina vindt u het kopje ‘Uw account’. Klik daar op ‘Naar uw profielpagina’.
4. Bovenaan deze pagina vindt u een link 'Klik hier om uw wachtwoord te wijzigen.'

Bezorgen


Wie bezorgt mijn bestelling?

De bezorging wordt geregeld via PostNL. 

Wordt een bestelling van meerdere artikelen in één keer bezorgd?

Wanneer u iets bestelt, wordt de bestelling standaard in één keer verzonden. Het artikel met de langste levertijd bepaalt wanneer de bestelling bezorgd wordt. 

Indien een bepaald product een langere levertijd heeft dan verwacht, dan is het mogelijk om het in gedeeltes te laten bezorgen.  Neem in dit geval contact met ons op.

Kan ik een bestelling buiten Nederland laten bezorgen?

Het is niet mogelijk om een bestelling buiten Nederland te laten bezorgen.

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Bij het afrekenen kunt u bezorginstructies doorgeven door uw voorkeur te noteren in het opmerkingen veld.

Privacy beleid


Dit is de website van Wijnkoperij Luuc van Boort
Ons vestigingsadres is Waterstraat 46, 5301 AK Zaltbommel

Inschrijvingsnummer Kamer van Koophandel 11050444
Ons btw-nummer is NL809780975B01

Wijnkoperij Luuc van Boort respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Dit privacy beleid is van toepassing op onze diensten. We zijn uiteraard niet verantwoordelijk voor het privacy beleid van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van deze website geeft u aan het privacy beleid te accepteren.

Even geduld a.u.b.