U winkelt veilig bij ons

Klantenservice


Navigeer eenvoudig door de pagina 'Klantenservice' met het onderstaande menu:

Klachtenafhandeling


U heeft een klacht?

U tevreden maken is wat we het liefst doen. Toch kan het zijn dat we iets over het hoofd hebben gezien en u helaas ontevreden bent over onze producten of dienstverlening.

Wat kunt u nu doen?

We lossen uw klacht nog steeds graag zelf op. Bel of kom langs in de winkel. Per mail melden kan natuurlijk ook. Vermeld uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht.

U kunt in het algemeen binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Niet tevreden met het antwoord?

Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Contactgegevens

Wijnkoperij Luuc van Boort
Waterstraat 46
5301 AK Zaltbommel

KvK-nummer: 11050444
BTW-identificatie nummer Nederland: NL809780975B01
(IBAN) rekeningnummer: IBAN NL82INGB0681460598 ING Nijmegen
BIC: INGBNL2A

Even geduld a.u.b.